Wandelfoto John 2011

14 april 2011 - Schinnen, Nederland

Deze foto werd gemaakt op 14 april 2011 in Schinnen, Nederland.

1. Fred Kaijser:
    25 april 2011
    Een voorbereidende tocht, zo te zien en niet het warme weer van nu...nogmaals suc6 toegewenst, we zijn beniewud...
  2. Wiel en Marian:
    John .. heel veel wandelplezier en een mooie tocht ... we zullen je zeker via deze site volgen. Succes !!!! (ook voor Tiny !!!)
    groetjes Wiel en Marian.
  3. Leny Sef:
    25 april 2011
    John heel erg veel succes wij zijn er van overtuigd dt je het gaat redden
    Groetjes Leny Sef
  4. Jeanne en Ruud:
    25 april 2011
    Heel goede reis en veel wandelplezier; laat je inspireren!
  5. Fons en Riny:
    800 km ofwel 10 keer de Kennedy-mars : voor jou een kleinigheidje heb ik destijds aan jou gemerkt,toen je die liep.Maar toch,blijf de pas erin houden zoals op de foto is te zien....SUCCES!!
  6. Jeroen en Annette:
    26 april 2011
    Wandel ze met veel plezier! We zijn benieuwd naar je verhalen.
  7. Wim en Marga:
    2 mei 2011
    Beste John (en Tiny),

Een geweldig initiatief en ongetwijfeld een aparte belevenis. Wij gaan de berichten nauwlettend volgen. Zo iets mag je niet missen. Blijf echter ook op je zelf letten, ondanks een optimale conditie. Misschien kan Tiny haar ervaring met ons delen op maandag 9 mei a.s. als wij een bezoek brengen aan Ronald McDonalds Huis in Valkenburg!

Groetend, Wim en Marga.
  8. Jan:
    12 mei 2011
    Hi John, Proficiat met je 63ste. We drinken er een glaasje op. Indrukwekkend hoe jij je handhaaft, of beter gezegd hoe jij jezelf en anderen een poepje laat ruiken. Je overtreft jezelf steeds weer. Chapeau!
    Ik ben inmiddels 3 dagen voor goed terug uit Jakarta en heb alweer 2 dagen op het kantoor in Amersfoort doorgebracht. Ik probeer me net zo taai te houden als jij.