Mogelijk vervolg in 2012 en 2013

22 september 2011

Beste mensen,

Terug kijkend op mijn suksesvolle 800 km tocht van Saint-Jean-Pied-de-Port naar Santiago de Compostela rest mij nog de resternde 1.600 km tot aan Saint-Jean-Pied-de-Port. Uitgaande van 25 km/dag wordt dat 64 dagen, 9 weken. Maar 30 km/dag moet ook goed mogelijk zijn. Dan wordt het totaal 54 dagen, krap 8 weken, ca. 200 km/week

Komend voorjaar ben ik nog druk bezig met mijn werkzaamheden voor Hogeschool Zuyd en mijn adviesbureau. Bovendien trouwen Mariëlle en Benno op 21 april 2012 en is er van 16 t/m 20 mei 2012 de 2-jaarlijkse reunie bij Jan en Marinette in Simandre.

De huidige gedachte is om na de zomer 2012 600 km (3 weken) en voorjaar 2013 de resterende 1.000 km (5 weken) te gaan lopen.

1. Leny Sef:
    9 mei 2011
    John wij hebben er vertrouwen in dat jij het gaat redden ben wel voorzichtig en voor morgen 10 mei
    hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag...
    neem maar een lekker stukje vlaai..met koffie.
  2. Piet:
    11 mei 2011
    ja John, het lopen van een pelgrimstocht gaat je niet in de koude kleren zitten: het kan dus zo maar gebeuren dat je na een paar weken lopen een jaar ouder wordt!
    Je bent nu bijna halverwege, hopelijk voel je je over een paar weken niet nog een jaar ouder!
    Voor morgen alvast van harte gefeliciteerd met deze speciale verjaardag, wij zullen er hier een paar op drinken en aan je denken!
    groetjes Piet & Jeanne
  3. Marlou en Dick:
    Beste John,
    Het is steeds weer boeiend jouw verhalen,ervaringen en foto's te kunnen vernemen. De hedendaagse techniek en mogelijkheden staan toch voor niets ! Het moet vandaag wel een zeer bijzonder gevoel zijn, alleen, ver van huis, op weg naar.....en jarig !! Van harte proficiat op (steeds grotere) afstand. We wensen je verder een goed vervolg toe van deze tocht en blijven het belangstellend volgen.
    Met de beste verjaardagsgroeten, Marlou en Dick
  4. els oomen:
    Hallo john
    Namens ons allen van harte gefeliciteerd, een bijzondere dag zo en route naar Santiago! We lezen je verhalen met veel belangstelling en op de foto's word je steeds minder herkenbaar! Zo te horen gaat alles alles volgens plan en zelfs nog sneller, we wensen je daarom ook voor de 2e helft een mooie tocht toe, drink er vanavond een lekker glaasje op!
    en wij zullen aan je blijven denken. Morgen is het afscheid van Harry, een spannende en bijzondere dag voor hem en voor ons allemaal!
    Veel groeten en hou het lekker vol met je voeten!
    Els en de rest!
  5. Ad en Marion:
    Hoi John

Van harte gefeliciteerd.
    Wat staat die baard je goed zeg.
    Nog een goede reis verder.
    groeten van Ad en Marion
  6. Bernardine:
    12 mei 2011
    't Kan nog net, terwijl jij al ligt uit te rusten na die bijzondere verjaardag.
    John van harte gefeliciteerd! Bernardine
  7. Noortje:
    12 mei 2011
    John, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En ook gefeliciteerd met die geweldige baard, hij staat je goed, ik zeg: houden. (Je lijkt nu nog meer op mijn vader :-) ) Heel veel succes, leuk en indrukwekkend om je lezen hoe het gaat, wat doe je het goed.. Liefs Noortje
  8. Wiel en Marian:
    13 mei 2011
    Er was er een jarig hoera hoera ..
    maar nog meer hoera over het feit dat je al 4 dagen voor ligt op het schema ...
    knap hoor en dat voor een 63 jarige ;)
    en John laat die baard maar staan !!
    we volgen je met plezier !!
  9. Frans en Mieke:
    13 mei 2011
    Hoi John,
    Alsnog van harte proficiat met je verjaardag. We hebben weer met bewondering je verslag gelezen. Geweldig dat je zo presteert, afziet en toch ook zo geniet. We wensen je nog meer boeiende ervaringen en veel plezier bij het vervolg van de tocht.
  10. Ad en Chiena:
    28 mei 2011
    Proficiat John, met deze prestatie, en bedankt voor je mooie verslagen en bespiegelingen! Het heeft toch wel voordelen als je de jongste bent, dat is mij nu wel duidelijk.
    Hartelijke groet, Ad en Chiena